facebook

10 May, 2012

香港的核心價值

電視上,個個議員都口口聲聲說要維護香港的核心價實,老占聽到的即時反應就是笑到噴飯。如果香港的核心價值是見利忘義、但求利益不願付出,他們在這方面的發揮確實是淋漓盡緻。

  • 在議會上打拉佈戰,浪費大家的時間,還說這是世界各地議會的慣常做法。台灣議會動不動就打交,日本議員最多政治獻金,意大利議員甚至會為總理跳脫衣舞,唔通我地又學?香港的核心價值是講求效率,呢度輸左可以第二度贏番,唔好係度滿口正義但又要阻住地球轉得唔得?
  • 辭左職半年內唔比再參選有乜唔岩?無人揸枝槍指住你個頭迫你 辭職的。要爭取普選,這樣有用嗎?你以為北京or共產黨會care有多少人上街遊行的嗎?不要只做show, 而且只是個 bad show 好唔好? 去中聯辦放多少具倌材是沒用的。要搞革命,要改革政治制度,唔該去北京搞,唔該學下孫中山、甘地或者是李光耀。否則唔該靜一些,日日無所事事,只是弄些gimmicks出來爭取選票。
  • 還有,議員的出勤率不可以監管的嗎?上學不可以缺課、返工唔可以曠工、連工聯會興趣班都要80%出席率才有cert啦,點解咁多議員可以三點不露?點解唔可以訂明出席率唔夠 say 70% 下屆不可以再參選?難道香港的核心價值包括玩缺席?咁忙咁尊貴就唔好做議員啦,好心讓個位比其它有心有時間的人去做。
  • 與其浪費咁多時間在無謂及沒結果的爭議上,點解那些明顯不合理但又有能力處理的議題卻沒人去管?例如新界村屋僭建問題,有議員敢提出動議嗎?怕得罪班原居民和選票?難道香港的核心價值就是欺善怕惡?
其實什麼意識形態,什麼民主獨裁都是次要,底線就是我們做的事合不合理。用任何理由去拖延議會的運作就是不合理,無拉拉辭職後又要再選過就是不合理,唔出席開會就是不合理,背後的動機是什麼一點都不重要。如果議員們連這些基本的專業操守也做不來,空談什麼核心價值又有何用?

5 comments:

Anonymous said...

老占一睇就知係保皇黨,
今年去選立法會吧!

Anonymous said...

請問是否保皇黨和去參選有啥關係?

Anonymous said...

老占一番保皇黨嘅理論,
唔去參選就嘥晒,
建制派需要呢種大將。

DrJim said...
This comment has been removed by the author.
DrJim said...

咪傻啦,一來這些選舉獲選的機會不高,二來男人到了某個年紀,就是為錢、女人或者為社會做一些好事。即使比你做到香港議員,會得到什麼?要嗎不做,要做不如返大陸做共產黨員好了(可惜我已經超晒齡