facebook

16 March, 2010

工作的意義

工作的意義,除了賺錢外,還有什麼呢?

如果工作薪酬不錯,但性質卻十分厭惡和無聊,應該放棄嗎?放棄容易,但之後做些什麼好呢?難道去當義工?況且,做個優秀的義工也不會容易。

想不到,中年危機已經降臨到我的身上了。

7 comments:

Anonymous said...

工作為錢,本身可以無意義

DrJim said...

工作為錢,本身可以無意義 => 這樣不是有點悲哀嗎?

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

老占,踏入中年就會醒覺好多嘢,面對現實吧!基本上工作唔係為咗搵錢,都毫無意義,好多時加唔到興趣落去,有錢搵就算清潔工都要頂住先。

DrJim said...

如果為了生活,當然要珍惜及繼續工作。但假如基本生活所需不缺,只是工作可以支持比較奢華的生活,例如可以去歐洲旅行,但是即使有錢,卻沒有時間和心情。相反,如果不工作,只可以到長州玩,但卻有時間去欣賞風景但又由怕hea得太耐。人生就是這些矛盾。

Anonymous said...

所以都係努工作儲錢等轉工, gap year就可以玩過計

DrJim said...

所以都係努工作儲錢等轉工, gap year就可以玩過計 => That's my plan now :D